zaterdag 3 juni 2017

Weeral lang weekend.

Ik zou het beginnen gewoon worden, ieder weekend een lang weekend πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Morgen , zondag gaan we stappen in en rond Koekelare. Ben zeer blij dat Hubert terug is van reis naar de Provence en dat we morgen terug samen stappen! πŸ‘
Maandag trekken we normaal naar Dranouter, zal wel weer kuitenbijter worden denk ik. Maar ja wat oefening voor we naar ItaliΓ« trekken kan geen kwaad.
Dus beste vrienden, binnen een weekje mogen jullie terug elke dag een verslagje van ons verwachten. Zullen we toch proberen !

Ik trek dinsdag- en woensdag voormiddag nog naar het werk. Ben nog altijd niet volledig ingewerkt van mijn vijf maand afwezigheid. Oh dan kunnen er nog 20 vakantiedagen bij ook.

Begin mei heb ik mijn pensioen aangevraagd ! Als ze de goedkeuring geven, ben ik op 1/5/18 met pensioen. Elk weekend , lang weekend !!!!!!!



2 opmerkingen:

  1. Veel plezier met 't stappen en al de rest.
    Ingaande op 't laatste stuk. Klopt, altijd lang weekend maar niemand meer om echt verlof aan te vragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. groot gelijk Linda! Geniet ervan! en pensioen is dan nog maar minder dan een jaar verwijderd! :-) Je zult dan, zoals alle ervaringsdeskundigen die al met pensioen zijn, ook allicht veel tijd tekort hebben

    BeantwoordenVerwijderen