woensdag 14 juni 2017

Senigallia

Na het ontbijtbuffet en ons op ons zomers te hebben gezet, trokken we rond 10.15 u naar Senigallia.
Zo een uurtje rijden langs kleine en minder kleine wegen. Zo een 35 km van ons hotel.
Niet zo evident om parkeerplaats te vinden. We bezochten een burcht/ kasteel. Tamelijk onderhouden . €4 ingang.  Nadien naar de kustlijn te voet geweest. De promenade is daar 10 km. Hebben we niet volledig gedaan want het was er 32-35 graden Celsius. Beetje warm!
Toch ook nog iets opgezocht om de innerlijke mens te bevredigen!
Ik kon het niet laten om met mijn voeten in de Adriatische zee te stappen. Maar het zand was zo warm dat ik mijn sandalen heb aangehouden tot aan de watergrens ! Maar mijn voeten hebben toch Adriatisch water gevoeld.
Bij de terugrit ( kleine wegen) zochten we een groot warenhuis op om wat frisdrank voor morgen te kopen. Onze koelelementen gaan straks in het hotel in de diepvriezer en morgenvroeg nemen we ze mee in de auto. Dat hadden we niet gedaan vandaag en we hadden natuurlijk warm water, dat smaakt niet zo lekker.
Nog even voor het avondeten, het zwembad proberen !
Ok ,éën keer was genoeg ! Ben gestoken (2x) door wesp!
Dan maar pintje gaan drinken als apero voor het avondeten.
Wat we gegeten hebben bespaar ik jullie nog effen. Maar het was lekker en veel te veel ! Hubert koos wel een lekker wijntje . Om 22 u van tafel, naar de kamer. Blog schrijven en beslissen waar we morgen naar toe trekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten