woensdag 24 mei 2017

Lang weekend.

Zo te zien moet ik niet naar het zuiden trekken voor het ogenblik! Op tv geven ze tot 30 graden in het weekend!
En toch ga ik proberen te gaan stappen morgen 25/5. Een ritje van zo een 70 km met de auto naar Berthen (Fr) en dan een 12 tal km alleen stappen ☹️! Als ik niet te moe ben, rij ik misschien naar St Sixtus abdij. Mijn flesjes zijn leeg !
Vrijdag, probeer ik eerst naar de Bib te gaan. Ik beloof het mijn eigen al zooolang ! Nadien, trek ik naar 't stad en ga ik de bootjes eens bekijken met de nodige randanimatie . Het is namelijk Oostende voor Anker.
Zaterdag heb ik  beloofd om als vrijwilliger te helpen in het ontmoetingscentrum De Blomme. Het zijn Lentekriebels, wat ik er moet doen weet ik nog niet. ( grrr)
Om 18 u trek ik naar huis om me op te frissen en om 20.45 u klaar te staan om naar het trouwfeest van collega Justine te gaan.
Zondag, ja , eerst naar een quiltexpositie in Houtave gaan en dan door rijden naar Torhout om daar te stappen.
Moet wel op tijd thuis zijn !!!!!! Moet de maandag gaan werken 😂😂😂.
Een rustig weekendje ? !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten