maandag 10 oktober 2016

Stappen.

Ja mensen, als jullie willen volgen, waar ik allemaal stap, kijk dan effen op mijn Facebook.
Het lukte me geruime tijd niet , om iets te doen met mijn blog. Het lukt me nu nog niet om foto's bij te voegen !
Minstens één keer, liefst, twee keer per week ga ik stappen. Meestal, is mijn stapvriend mee. Waarvoor ik zeer blij ben !!!Met twee is het veel aangenamer stappen. De tijd vliegt voorbij. Er wordt zeer veel gepraat !  Nadien, wat doorspoelen !
Vorige week donderdag, niet gaan stappen, maar wel een dagje uit in Keulen !
Hebben er zelfs een Duvel kunnen drinken. Maar ze hadden niet de gepaste glazen !
Zaterdag, trekken we naar Houtem en Beauvoorde.
Ik leer mijn streek kennen ! Vele gemeenten, steden, waar ik ooit wel van gehoord had, maar nooit geweest was. Het landelijke landschap. Het bekijken van gewassen , al dan niet gekend. Nooit te oud om bij te leren ! Soms een reiger op je weg, of zelfs een uitgebroken stier. Ja , elke wandeling is een belevenis !
Hopelijk lukt het me ooit terug om foto's bij te voegen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten