donderdag 11 augustus 2016

Stappen op 21 en 24/7.

Na vele dagen, een concept van mijn blog terug gevonden. Hoe? Goeie vraag! Puur toeval.
Hier toch nog mijn tekstje. Denk het eventjes tussen mijn andere dagen.

Na 14/7, ben ik op 21/7 terug  gaan stappen. Deze keer naar Krombeke.
Voorzien 11km. Het werden er 13,56 zegt Runtastic en mijn pedometer zegt 14,6 !
Dus in ieder geval meer dan 11 km !
Ik had mijn 1/2 litertje gevroren ijswater mee. Deed me deugd, nu en dan een fris slokje!
Maar als je eerste stop in café " De vrede" is, kun je toch geen water drinken ?
En, ja, op één been kan je niet staan . Haha.!!
Maar ik heb het parcour , mooi afgelegd , in 2.49u.


De volgende wandeling, zondag 24/7, naar Westrozebeke .
Vooruitzicht , 15 km. 
Intussen ook voorbij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten