donderdag 20 oktober 2016

We zijn reeds 20 oktober 2016 !

Vandaag stond de stad Vannes op het programma .
Zo een 95 km van hier vandaan. Noordelijker. Mijn chauffeur, bracht er mij goed naar toe en later ook goed terug naar het hotel. Thanks ๐Ÿ‘๐Ÿ˜‰.
In Vannes, ook nieuw voor stapvriend, zijn we eerst naar informatie bureau geweest. We kregen een plannetje met drie wandelingen in de stad. Goed voor zo een grote 3 uurtjes wandelen. Mooie oude stad !
Ik zou een lijst met alle dingen die we op onze weg tegenkwamen, kunnen geven. Daar heeft niemand iets aan.
Wel effen wel melden, we hebben Duvel gevonden! Aan Porte Prison๐Ÿ˜Š.Wel te drinken in een glas van Achouffe. Heeft toch gesmaakt. Met een deftig prijskaartje aan verbonden, maar dat moet je er dan maar bij nemen , vind ik !
Stapvriend had een super idee om te gaan eten. Bij Porte St Jean, was er een gezellig restaurant om paella te eten. Slechts 30€ voor twee personen, met 1/2 liter wijn. Moet niet altijd duur zijn in Frankrijk !
In de namiddag in Eglice St-Patern binnen geweest , om kaarsjes aan te steken . Eentje voor Yvonne , die vandaag wordt geopereerd, en eentje voor diegenen die ons zijn ontnomen !
Ik liet ontvallen , dat ik toch nog eens, deze week, bretoense pannenkoeken wilde eten. Wel,  op een of andere Place Henri ? hebben we er gegeten. Ikke met Carmel . Hmmm lekker, Carmel is ook streekproduct!
Deze avond , weeral, te veel gegeten. Ik moet maar denken dat ik het morgen terug zal afstappen ! ( dat hoop ik toch !)
Ik weet waar we morgen naar toe trekken. Jullie mogen nog effen afwachten !๐Ÿ˜‡๐Ÿ‘ฃ

Geen opmerkingen:

Een reactie posten