zaterdag 6 mei 2017

Afscheid van San Luis de Sabinillas.

Nog eens gaan ontbijten , als vaste klant, bij La Bocateria.
Dan in het hotel Don Agustin onze valiezen ingepakt. Alles kon er in. Hebben geen extra bagage mee. Ik toch wel enkele kleine dingetjes. Wil mijn vingerhoedjes aanvullen, enkel van waar ik geweest ben !
En mijn goe rieken aangevuld met Calvin Klein vanuit Gibraltar ( tax Free).
Dan reed Hubert ons naar Torremolinos en Benalmadena. Hij vond terug een goede parkeerplaats juist tussenin.  Zo een 8,5 km gestapt in de brandende zon ( zonnecrème in valies) en veel warme wind.  In Benalmadena, is een haventje met speciale bouwstijl van appartementen . Je kon er ook ook boottrip maken naar de zee om dolfijnen te spotten.
 Ook opnieuw vele donkere mannetjes gezien.
Ons middageten zochten we bij Hollanders. Nou zeg, de tapas van de chef hebben gesmaakt. Maar een Iberische schotel draagt mijn voorkeur toch weg.
Dan maar een gedacht er van maken om naar de luchthaven te rijden. Onze huurauto , Citroën C4 Cactus, inleveren. We deden er zo een kleine 1500 km mee. Niet slecht hé! Bedankt chauffeur Hubert , je hebt dat voortreffelijk gedaan. Voor herhaling vatbaar.
Ja, dan zit een mens in de luchthaven te wachten op een vlucht die normaal om 22.00 u vertrekt.
Iets drinken, natuurlijk, daar zijn we Belgen voor ! Voor 2x 1/2 L bier kost het hier 10€ ! Santé !
We zijn zo een kleine tien minuutjes te vroeg vertrokken uit Malaga. Zijn ook vroeger in Oostende aangekomen, 00.17 u . Wachten op bagage , dan taximanneke zoeken en naar huis.
Na zes uurtjes slapen zijn de dagelijkse dingen terug aan bod ! Zelf fruitsap persen, broodjes halen...enz.
Ik (we) heb(ben) genoten. Hopelijk genoeg vitamientjes opgedaan !

1 opmerking:

  1. welkom terug!
    ja, de ontnuchtering na een vakantie...als je weer alles zelf moet doen en in de gewone routine terug valt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen