dinsdag 29 november 2016

Dinsdag, 29/11/2016

Wat denken we nog te doen vandaag ?!
Deze voormiddag het zeer rustig houden. Boekje lezen, wat quilterigs maken. wat berichten bekijken op iPad en gsm.
Rustig aan naar oud-Benidorm gestapt.
Kijken of ik nu, al dan niet een handtas zal kopen. Heb ik niet gekocht! Wat ik wilde, was met veel franjes! Wilde ik niet!
Nakijken, of ze daar een (speciaal) uurwerkarmbandje kunnen vernieuwen. Niet gevonden.
Gestoomde mosselen eten , bij Lamme Goedzak.
Aangekomen in het hotel, een siësta doen!
In de namiddag nog effen naar De Kleine Duvel geweest. Toen we daar op terras zaten, onder afdak, begon het te gieten, toch nog altijd 14 graden. Om 12 u , voor de regen , was het nog 19 graden.

Anekdote van gisterenmorgen :
In onze badkamer, is er een regendouche kop en zo een smalle sproeier. Gisteren, was ik de laatste om te douchen,  dus, wilde ik nog het badmatje afspoelen en ophangen. Neem ik die smalle sproeier, trek de kraan open, en neemt die sproeier, zijn eigen leven! Uit mijn handen en valt in bad , spuit naar boven. Ja , je kunt het al raden zeker. Linda met haar kleren reeds aan, kreeg halve tweede douche !  Hoe dom kan een mens toch zijn !!!

Deze morgen, zag ik dat poetsvrouw, slechts één grote badhanddoek had gelegd. Lief als ik ben (?), heb ik me afgedroogd met kleine handdoek. Gaat ook, handdoek is enkel wat meer nat!

Zelf, zit ik gedeeltelijk in de lappenmand. Ofwel heb ik een verkoudheid, ofwel is het aircoverkoudheid. Heb intussen afspraak online met huisdokter gemaakt. Mag niet ziek zijn voor mijn schouderoperatie van 7/12! Nu dafalgan s nemen, sinutabs en hopen dat het wat helpt. Heb ook nog strepsils om te nemen. Met mijn cpap slapen, zal onderneming worden, met die lopende neus. Misschien stopt dat  dan , wie weet.

Deze avond, tijdens het voetbal STVV-KVM, kreeg ik Spaanse les! Had ik misschien beter de eerste dag gedaan. Maar , misschien een goede voorbereiding voor een volgende reis ?!
Ja, er zijn reeds bepaalde ideeën , voor april 2017. Eerder kan ik niet wegens ziekteverlof ! !

1 opmerking:

  1. Hey Linda,
    een halve ajuin naast je bed is effectief om je neus open te houden bij een verkoudheid.
    En neem maar een extra portie vitamine C. tot 1500mg per dag om je weerstand op te krikken.

    BeantwoordenVerwijderen