donderdag 26 oktober 2017

Mistig

Zo begint onze dag ! Mistig !
Onze vooruitzichten zijn : Eguisheim , Kaysersburg( waar we de vorige keer niet geraakt zijn) en Colmar !
Ja heb toch al enkele keren steden of toch hun naam gezien, die ik anders zag als we naar SMAM gingen.  Misschien valt het ooit te combineren !
Hopelijk trekt de mist vlug op , zodanig dat we er weinig last van hebben.
Tot nu toe heb ik nog altijd in mijn blote voetjes in mijn sandalen kunnen stappen. Met een truitje met 3/4 mouw en een body erover. Dus dat wilt zeggen dat het hier nog goed weer is , zeker voor eind oktober !
Een zestal maand terug waren we hier ook in Baldersheim, dan enkel overnacht op terugweg van Italiƫ naar huis . Toen zagen we hier de ooievaars op hun nest zitten met hun jongen. Nu zijn de nesten verlaten ! Beestjes vertrokken naar warmere oorden !
Bijna 10 u , dus tijd om te vertrekken ! Meld me later met het vervolg van de dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten