donderdag 27 november 2014

Woensdag

Gisteren, wou ik terug de luiaard uithangen !
Dus na een ontbijt op het terras ( 35gr C en 50 vochtigheid), ben ik naar het zwembad getrokken.
Er was nog niemand !
Lekker eerst nog een paar uur in de schaduw genieten van de waterfonteintjes en de rust.
'S middags er een pasta gegeten , nog wat in t water en terug op de ligzetel.
Genieten van de muziek die Bibi op mijn iPhone had gezet, wat haken en wat lezen!
Wat moet en mens nog meer hebben!
Ja fris water , maar dat had ik ook mee in de frigotas, samen met een granny Smith appel.
Terwijl ik zat om deze foto te laten nemen, sprongen de sproeiers automatisch aan voor de beplanting . Dit drie keer per dag.
Lekker fris, toch direct droog.

Om vier uur, begint de zo'n onder te gaan. Geniet van deze twee foto's .
Ik doe het alvast!

3 opmerkingen:

  1. Ik ga je morgen missen ,ja het was een fijne tijd met jou erbij ,hoop dat je je ook goed gehad heb hier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mens moet op tijd en stond lui kunnen zijn, zeker in zo'n zalige omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen