donderdag 13 november 2014

Aangekomen.



Hallo iedereen, ik ben goed aangekomen in de luchthaven van Doha.
Om mijn visum te betalen, moest ik 100 Qatari betalen. 
Mijn VISA en bankkaarten, wilden niet werken.
Daar stond ik dan. Begon ik te zweten..... Je kent me hé! 
Blijkt dat ik niet alleen was. Moest naar een bank om daar met cash te betalen.
Maar , alles goed verlopen.
Nancy en Harry stonden me op te wachten. Twee ( gebruinde) blanken tussen die Qatari.
Ik was te moe en opgewonden, om daarvan een foto te nemen.
De foto' s hierboven, zijn op het vliegtuig genomen.
Zelf logeer ik nu in de Paerl.
Morgen , hmmm, vandaag donderdag, staat er al een ontbijt buitenshuis op het programma.
Meer daarover later.
Nu in bedje kruipen, want het is hier nu 2.30 u , maar bij jullie nog maar oo.30u.


1 opmerking: