dinsdag 25 november 2014

Laatste nieuws

hallo lezers,

Voor het ogenblik is het hier rustig.

Maandag was het time out day. Mag niet oververmoeid terug komen hé!

Gisteren, dinsdag, terug naar de Soux geweest, dan met andere driver naar een shopping center, center city denk ik....., naam heeft eigenlijk geen belang.Het is een mooi gebouw, met 4 verdiepingen. Per verdiep, toch  wel een 100 winkels denk ik. En op het gelijkvloers, zelfs een ijspiste.
Gelukkig was Nancy het er mee eens, dat we niet alle winkels hebben gedaan😂

Heb me een nieuwe handbagage valies gekocht , op 4 wieltjes. Zo'n 98 QR, ongeveer een 20 €.
Kon dat niet laten staat.
Nog een koffie gedronken in de Starbucks.
En s middag gegeten in Chilis ( www.ifcqatar.com ) spicy but nice. Sorry Harry dat je moest werken 😉. Foto's zijn nog niet opgeladen op iPad ( die zou vol zijn).
Dan nog wat inkopen gedaan in de Carrefour (Amaai zo'n grote ook).
Al een geluk dat we met een ( gewone) taxi naar huis kwamen. 15 min rijden voor 19 QR. (4 €).

Heb dan ook gisterenavond, mijn oude handbagage valies, in grote valies gelegd en opgevuld met gekochte goederen. Nu maar zien, dat ik alles mee krijg! Een mens bedenkt vanalles om iets weg te steken. Dingen in elkaar, kousen, ja had paar Damart kousen mee, is tassen steken, enz...

Vandaag ( woensdag) wordt het waarschijnlijk ook een rustige dag. Zou graag nog eens met de taxi boot in de Paerl rondvaren, nog wat aan zwembad liggen niksen en mijn vingers laten behandelen van Nancy. Als je een manicure in huis hebt, moet dat toch kunnen ?

Allée, tot later lieve mensen.


1 opmerking:

  1. Geniet er nog van. 'k Wens je veel succes met inpakken en een vlucht zonder kasseien

    BeantwoordenVerwijderen