dinsdag 21 maart 2017

Ingelmunster

Hallo allen,
Ik heb vandaag, 200% genoten van de wandeling.
In en rond Ingelmunster .
Op papier stond er 15,6 km , het werden er 17,3 km !
Yes, Yes, Yes, ik , neen sorry, WIJ hebben het gedaan !
Het was een zeer aangename tocht. Door het bos, op het platteland .... soms wat vervelende auto's!
Nu weet ik dat ik zeker telkens 15 km , zou moeten aankunnen!
Mijn arm ?
Daarvoor heb ik voor en tijdens het stappen, dafalgan genomen.
Kinesist, vraagt om zonder armzak te stappen. Doe ik dus braaf, maar niet zonder pijn.
Door de steun van Hubert, kan ik het aan. Een engelgeduld heeft hij !
Ik weet dat ik niet altijd, ....gemakkelijk ben!

Wat staat er nog deze week op het programma ?
Morgen, woensdag, uit eten in de hotelschool in Koksijde.
Donderdag, wat boodschapjes doen (?.....)
Vrijdagavond, een gezellig gezelschap ontvangen, om een " eiswijntje" te proeven.
Natuurlijk komt er nog wat rond. Kaasschoteltje , wat ijs.........iets uit de bar .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten