zondag 7 augustus 2016

Uit stappen geweest, rond Eernegem.

Voila, ik ben terug thuis, schoentjes eens ingespoten. Nu voeten nog naar boven, maar straks de douche instappen. Het gem. van mijn twee apps is, 12,1 km - 17091 stappen - 1109 calorieën in 2.24.17 u.
Het eerste deel was 4,750 km, landelijk, tussen de zwart/ witte koeien, bruin /witte koeien, de schapen, de honden, een pauw, eenden, veel maïsvelden, aardappelvelden en zelfs een wortelveld. Dwars door een boerderij( wat er nog van recht stond!). Aangenaam deel. Het tweede stuk, was 90% op verharde weg, slechts klein stukje in bos. Niet zo aangenaam. De laatste km's begon mijn kuit pijn te doen, misschien van de verharde weg. Maar al bij al, ik heb het overleefd. Ben blij 🙂!
Een foto bijvoegen, lukt me weeral niet. Waarom veranderen ze systemen, als het goed gaat !
Dan maar zonder foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten