zaterdag 4 juni 2016

Effen niet in België. Dag 1

Hallo, ik ben effen niet in België.
Donderdag 11.05 u vertrokken uit Brussel, richting Singapore, met tussenstop in Doha.
Ben hier in Singapore aangekomen op vrijdagmorgen  9.20 u - plaatselijke tijd. Is bij jullie dan 3.20 u s morgens.
Met taxi naar appartement van Nancy en Harry. Bedankt voor jullie opvang, Nancy en Harry!
Er uitgepakt, en vermits ik nog geen zin had om te rusten, zijn we maar naar t stad gereden met de bus- het openbaar vervoer! Daar stap je in de bus en scan je je kaart. Bij het uitstappen scan je opnieuw je kaart en wordt het bedrag afgetrokken van je buskaart.
Nancy was zo vriendelijk om me voordien een buskaart aan te kopen, hoefde dan dat ook vandaag niet meer gedaan te worden.
In de namiddag, ben ik toch enkele uurtjes gaan rusten en toen Harry thuiskwam, zijn we gaan uit eten, bij ' t Chineeske !
Vertrek uit Brussel/ Zaventem




Overzicht van eerste vlucht.





Mijn welkomstzicht bij de vlucht naar Singapore.

Een beeldenreeks in de luchthaven van Doha.  Tussenstop.


Mijn eerste pint in Singapore ( bij Chineesje)



De bestelling bij het Chineeske !Ieder vertel het verder.






Jaja, ik eet met stokjes! ( voor de foto) 



Ik zit op wolkjes.



1 opmerking: