zaterdag 4 juni 2016

Relaas dag 2

Weet echt niet of ik mijn volledige vakantie zo mijn blog zal kunnen bijhouden.
Voor mij goede herinneringen (tot nu toe) , voor anderen  ( zeker) saaie lectuur.
Deze voormiddag naar de Mall, markt, geweest.
Inkopen gedaan, op markt en in de winkels.
Nadien wat eten , bij plaatselijke kraampjes.
Deze avond ,een avondje uit.
Closing Dinner& Beach Party. In " Bikini bar ", in Siloso Beach, Sentosa.
Op/aan het strand, goede apero,lekker eten, ( foto's hoofdgerecht niet gelukt), dan nog dessert.
Om de avond af te ronden, kon je nog een dansje plaatsen.
Ik zat , effen, met mijn gedachten km's weg !
Nadien bij thuiskomst, op het terras, nog wat de blog aangevuld, en moet nu gaan slapen !
Wie weet wat er morgen op de agenda staat ?!
Slaapwel, tot later. ( hier 00.34, bij jullie 18.34 u)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten