maandag 30 mei 2016

Ben ik te direct ?

Ik trek er enkele weken op uit.
Zeker niet gemakkelijk!!!
De laatste tijd, neen eigenlijk gans het jaar door , was Yvan nog in mijn hoofd. Moet slijten zegt ieder.
Denk dat zoiets normaal is . Zoniet, mag ieder me daarop wijzen!
Ik ga volgende maand naar Singapore op bezoek / reis.
Met psychotherapeut over gesproken. Anderen vinden zo' n gesprek boelshit .
Wel ik denk er het mijne over! Weet dat de gesprekken altijd , positieve dingen, als gevolg hadden. Weet dat ik verder wil leven! Liefst niet elke dag alleen ! Daarom geef ik mijn blog niet aan iedereen door!
Dat zijn nu dingen die ik op mijn blog zet, omdat ik weet , dat niet iedereen dit leest, zoals Facebook.
Ik ben iemand, zoals jullie waarschijnlijk mij ook kennen, die graag rechtuit ben.
Weet dat niet ieder daarmee overweg kan !
Wel, ....ik zie, hoor, lees, wel wie we volgt!
Ikke van de Belgische  kust!

3 opmerkingen:

  1. Nee hoor, je bent zeker niet te direct.
    Groot gelijk heb je! Je moet genieten van het leven.
    Je mist Yvan en dat is heel normaal, maar jij moet niet ophouden met leven omdat hij er niet meer is. Denk niet dat hij dat zou willen.
    Jij moet doen wat voor jou goed voelt en je vooral niets aantrekken van wat iemand ervan zou denken!
    Goed bezig Linda!
    Dikke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk heb je ,genieten nu het nog kan dat zou Yvan ook wel van je gewild hebben.Waarom zou je niet mogen doorgaan met je leven,iedereen heeft daar recht op.Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen