zaterdag 14 mei 2016

Het leven verder.....'

Ja, rare titel. Weet ik.
Mijn leven en ik, zijn ( denk ik) klaar om opnieuw te leven ! En extra te genieten ! Carpe Diem !
@Eigenlijk zou ik graag Jani ontmoeten, maar niet voor televisie programma .
Ik heb de naam en persoon op tv leren kennen door de man, waarmee ik naar de Dominicaanse geweest ben.
Jani kan raar uit de hoek komen, maar er zit veel waarheid achter.
Och, dat zal wel dagdromen blijven !
Ik leef anders ( toch beetje ) dan vroeger.
Hoevelen kennen me voor september 2013 , met een kleed of rok ?
Ja, ik voel me erg echt goed in! Toch in het weekend.
Alleen op reis gaan ! Had ik vroeger nooit gedurfd !
Met een " partner" de reis delen. Wie zou dat van mij verwacht hebben ! Ikzelf niet !!
@Misschien moet ik ooit eens een blind date riskeren ! Hm, effen over nadenken Linda !

Pffff, er gaat voor het ogenblik , precies zeer veel door mijn hoofd !
Volgende maand, eerst proberen te genieten naar een reis naar Singapore !
Tot volgende keer . Xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten