woensdag 6 september 2017

Voetpijn

Lang geleden dat ik nog pijn had aan mijn achillespees .
Toen ik tiental dagen geleden terug erge pijn kreeg besloot ik om van die Skoll zooltjes te kopen bij de apotheker.
Op 1 september ging ik stappen en legde de zooltjes in mijn wandelschoenen ! Natuurlijk niet slim. Had eerst de andere zolen moeten uithalen. Resultaat : links nog altijd achillespees pijn en rechts een ferme blaar !
Op zondag 3 september gingen we terug stappen. Een compeed op mijn blaar gelegd en enkel met de skoll zolen gestapt.
Resultaat: nog pijn aan mijn achillespees en mijn blaar was open. De helft hangde aan de compeed klever , de andere helft aan mijn kous !
Heb dan een pracht van een zalfnaam gekregen van Bibi .
Bibi heeft dan ook de eerste verzorging met de zalf gedaan !
 De zalf : Neobacitracine. Wonderzalf.
Vandaag, woensdag is de plaats nog gevoelig maar dag en nacht verschil,!
Toch hou ik me deze week nog koest.  Geen wandelingen !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten