zaterdag 30 juli 2016

Microbe

Ik heb het zitten!
Op 21 juli ben ik naar Krombeke gaan stappen, 13,56 km in 2.49 u, ik verbruikte 2838 calorieën en 19596 stappen
Op 24 juli, was Westrozebeke aan de beurt, 15,26 km- 3.08 u - 3162 calorieën - 21628 stappen.
Vandaag 30 juli , alleen, naar Knokke Heist , 9,8 km, 2.03, 955 calorieën - 15136 stappen.
Deze gegevens vind ik via de apps  runtastic en pedometer. Ze stemmen niet altijd overeen. De pedometer, zegt altijd meer afstand. Hierboven zijn de afstanden van mijn runtastic.
Ik was reeds begonnen met een tekst, maar die is niet meer terug te vinden .
Dan maar opnieuw beginnen !
Kent er iemand een middel, om geen bloedblaren te hebben. Mijn kleine teen is het slachtoffer. Heb er reeds twee op hetzelfde teentje !
Alleen stappen, is niet mijn ding. Ik weet dat ik zeker niet meer dan 10 km alleen mag doen! Vandaag in de omgeving van het Zwin, mooie beelden gemaakt. Wat doe je anders als je alleen stapt.
Morgen 31 juli is Middelkerke aan de beurt , ook met 10 km, maar niet alleen 👍
De tocht van 30/7.






Ziet er bedreigend uit, maar heb de ganse tijd 
het zonnetje gehad.

Één of ander standbeeld op de tocht.



Hazegras, voelde me ( bijna) helemaal thuis !


Één ooievaar op zijn nest, de andere was aan het rondvliegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten