dinsdag 12 januari 2016

Laatste steekje

Ja, het is zover ! Ik maak het laatste steekje aan mijn Daer Jane! 
Eigenlijk vind ik het wel jammer dat het gedaan is !
Maar ja, misschien, nu enkele ufo' s afwerken van mijn patchworkprojecten ?
Met wat zou ik beginnen ?
Och , mijn " versierde spar" moet er misschien eerst aan geloven?
HIHI, heb tijd tot de volgende kerst !
Heb nog mijn groene vingerhoedjes,och eigenlijk teveel om op te noemen !
Jullie zouden me er teveel kunnen aan houden :)
Ik doe het stap voor stap. ( zoals mijn leventje !), er komt wel een update van mijn vorderingen!
Daar mogen jullie wel aan houden :)

2 opmerkingen:

  1. Deze ging als een sneltrein. Proficiat. 'k Verwacht foto van het geheel. Ehh... eerst iets quilterigs afwerken vooraleer aan een nieuwe te denken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super,hoop hem nog eens in het echt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen